![]() |
24u van Zolder: woensdag nachttraining?
Ik ben van plan om morgenavond naar de nachtraining te gaan. Als er hier nog wat volk gaat kunnen we misschien ervoor, tijdens of erna ergens afspreken?
|
ik kom. ist tweedezitmeeting? :D kom wel elleen voor de nachttraining betalende trainingen waar 5 autookes rijden interesseren mij niet.
|
Erna, in ons clublokaal ;)
|
erna? ik zeg juist dat het een tweedezitmeeting is. :D vergeeet je mij en ons ma morgen niet mark?
|
Ik zal er morgen ook zijn. We zullen elkaar wel ergens tegen het lijf lopen zeker. Zo druk zal het morgen nog niet zijn. Nadien nog even doorspoelen in ons clublokaal...
C U |
Quote:
Ik kom met mijn vader dus na de training in clublokaal is twijfelachtig. Denk dat ik het merendeel van de tijd wel zal rondlopen in de boxen. |
Ik ga naar de free practice van de MVD Belcar van 16:00 tot 18:00. Daarna naar huis om te eten, en dan terug komen voor de avondtraining.
Greetzz.. Corvetteboy |
Ik zal er ook zijn. Weliswaar om te "werken" maar ik zal wel hier en daar wat tijd kunnen afpitsen zeker? ;)
|
Guy en Zoon Boetzie eveneens aanwezig vanavond!
|
Ik ben vanavond ook aanwezig met een ex-baanpost van circuit Zolder :) Samen gaan we een kijkje nemen in de pitbox van het Daikin Racing Team met de Mini Cooper S3. Ik zal er om 19.15u tot rond middernacht zijn ;) Vanmorgen nog een nieuw geheugenkaartje gehaald voor leuke foto's te maken ;)
|
Niemand (althans geen bekende gezichten) gezien in de Wheels..........dus gelijk door naar huis. Hier en daar was ik een beetje doorweekt ;)
|
Quote:
Idd niet in Wheels vanavond : onze kleinste was wat te moe... C U |
Quote:
|
en ik heb thuis weer water staan scheppen. Merde regen. :mad:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:39. |