![]() |
WRC Rally Wales
Pitstop komt net met het verheugende nieuws dat WRC Radio terug in de ether ....euh, op het net, komt voor deze rally.
:) :) |
Waar pitstop.tv ? :)
Hey, maar da's goed nieuws. We hebben het wel even moeten missen, maar toch goed dat we het been stijf gehouden hebben en niet betaald :D |
Is inderdaad wel goed nieuws. WRC Radio is een leuke manier om de rally live te volgen.
|
Loeb is precies met het goede been uit bed gestapt....
Hij neemt al een grote voorsprong op de eerste 2 KPs van vandaag |
Maar of dat een goed teken is, weet ik niet. GB heeft een traditie dat diegene die er hard tegen aangaan in het begin, in moeilijkheden geraken...
|
Quote:
|
Quote:
Wiel kapot en met veel vertraging toch op de Service. :D |
mijn droomscenario:
Het gaat enorm regenen, Solberg gaat ervoor en blijft natuurlijk op de baan (denk dat daar het grootste probleem :D )... En Gronholm valt uit met een nukkige versnellingsbak.... |
Quote:
Alleen Solbergs scratch op SS5 komt in de buurt van je voorspelling... :p Voorlopig althans :D :D |
En zet daar SS 6 ook maar bij... :D :D
En direct 7seconden op Loeb en 9s op gronholm... :cool: :cool: Het komt allemaal in orde :cool: |
De Skodas marcheren precies niet in de modder van Wales. Te weinig koppel? Foute afstelling? ...
|
En gronholm valt uit met.. jawel versnellingsbak problemen...
|
Quote:
|
Op wrc.com staat wel dat Gronholm uitgevallen is door een mechanish probleem, dus weer die versnellingsbak.
Greetzz.. Corvetteboy |
ik weet het ook niet zeker meer..
op wrc.com staat versnellingsbak en op pitstop.Tv staat dat hij eraf gegaan is... in ieder geval het resultaat is hetzelfde... |
All times are GMT +2. The time now is 14:00. |