![]() |
F1 wintertijd, het kleine nieuws
Kimi is op het foute pad terecht gekomen, blijkt toch een echt feestbeest te zijn. Lijkt wel een student :D
Effe voelen bij madam, niet zijn vrouw :D Ohhhh, ik voel me niet goed Hier lig ik lekker...... \ E.e.a schijnt gebeurd te zijn op een vakantie in Mallorca, zeker een Ballerman Party. Zeer benieuwd hoe Norbert zijn werknemer de les gaat lezen. Daarnaast schijnt het huwelijk van Kimi met zijn finse madam in zwaar weer beland te zijn. Ach, Kimi is eindelijk inde puberteit terecht gekomen :D Meer gossip op: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...567338,00.html (voor de mensen die zweeds beheersen) Andere leuk nieuwsitem is de verhouding BAR / Honda. Het mag duidelijk zijn dat Honda zwaar aan het investeren is in het team van BAR. Windtunnel, meer aandelen enzo......... In die aandelen zit een klein probleem, 10% daarvan is handen van een viertal namelijk Adrian Reynard, Rick Gorne, Graig Pollock, Jerry Forsythe. Honda wil die aandelen hebben en heeft een bood uitgebracht bij die vier heren van het eerste uur van BAR. Mochten die 4 niet akkoord gaan met het bod, dan kon BAR weleens richting faillisement gaan. Kan Honda voor een prikkie een doorstart maken ;) British American Tobbaco wil sowieso van zijn aandelen af gezien het naderende reclameverbod. Op dit moment eigenlijk niet meer dan een stille vennoot. Heerlijk hé, die gossip winter van de F1 ;) |
is dat niet hakkinen die dr bij staat?
ach, laat die gozer toch... tis vakantie voor hem! |
Het kleine nieuws?
Volgens Het Laatste Nieuws van vandaag heeft Midland F1, het team dat in 2006 aan de start zou komen (let wel "zou") al een rijder getekend hebben. De Mexicaan Mario Dominguez |
Waarom moet dat toch altijd in het groot uitgesmeerd worden? Dat zijn toch ook maar gewone mensen?
|
Quote:
|
Hij is niet gewoon van veel te drinken... :D als ge u dan eens laat gaan is het prijs natuurlijk... :)
|
Dat van Raikkonen kon inderdaad niet ben ik wel met jullie eens en BAR gaat gewoon door geloof mij maar die gaan heus niet faiiliet, maar goed als Sauber het maar goed doet dan ben ik tevreden
|
Quote:
|
Quote:
|
BAR is hard op weg naar een faillisement en de welbekende doorstart ;) De aangetekende poststukken vliegen over en weer tussen alle partijen :D
Het 10%-belang van de heren Adrian Reynard, Rick Gorne, Graig Pollock, Jerry Forsythe blijkt een struikelblok te vormen. Gorne en Reynard gaan akkoord met het bod van BAT (British American Tobbaco, 90% eigenaar BAR) op deze resterende 10%. Alleen Pollock ligt dwars...........naar het schijnt vallen deze 10% binnen één holding. Geen probleem volgens de hedendaagse wetten, BAT heeft het proces in gang gezet om BAR failliet te laten gaan. Daarmee vervallen alle rechten van alle aandeelhouders. De curator zal dan op zoek gaan naar een overkoper van de boedel van BAR. Wees gerust dat zal BAT / Honda zijn ;) Pollock zal wel geen kerstkaart ontvangen met de beste wensen voor 2005 van Reynard en Gorne. E.e.a. is te lezen in de Autosport van 02-12-04 |
Volgens www.pitpass.com zou Andy Priaulx tijdens het winterseizoen een F1 test mogen afleggen in uiteraard de BMW Williams. Dat heeft BMW Motorsport chief Theissen afgelopen zondag bekend gemaakt tijdens een BMW feestje in Zell am See.
Op zich misschien geen opzienbarend nieuws, behalve dat het de eerste niet-eenzitterpiloot sinds 1998 zou zijn die een F1 test aangeboden krijgt. De prioriteit voor Priaulx in 2005 blijft vanzelfsprekend het WTCC, dus meer dan een soort kerstgeschenk hoef je er volgens mij niet achter te zoeken. jan |
Quote:
|
Jeff Gordon was niet echt een test he, hij heeft misschien 5 ronden afgelegd met de williams.
|
niet vergeten dat Andy Priaulx een heel goede F3 piloot was die races won in UK en ook tijdens de seizoensfinales in Macao en Korea hoge ogen gooide
en met zo'n voornaam moet hij wel snel gaan :D zou zelfs passen in de rol als testpiloot vor het F1 team denk ik |
Dat hij dat vooral maar niet doet. touringcars zijn duidelijk zijn ding wel. Beter WK touring cars dan also ran in een F1 race.
|
All times are GMT +2. The time now is 14:54. |