![]() |
LMES Season Review 2004
Zondag 12 december 15h40 op LA DEUX
|
Thanks. Goed om te weten. Nu weet ik al wanneer ik zeker een pauze moet inlassen tijdens het leren :D
Ciao |
Ik kan als nederlander La Deux niet ontvangen, is er iemand die hem zou kunnen capturen? Ben hier ook wel geinteresseerd in namelijk :)
|
Tot nu toe nog altijd niets te zien. (behalve voetbal dan) :frusty:
|
omdat 'den tuuveneir' dood is is het verzet naar 16u40. Internet en in dit geval de site van al deux is iets handigs. Mss eerst is zoeken, dan klagen?
|
Quote:
|
Voor mij was het een heeeel geslaagde samenvatting van het hele seizoen. Spijtig dat ze de 24Heures niet hebben laten zien maarja.
Mvg |
Nu weet ik dus weerwaarom ik Frans leer op school. chapeau RTBF.
|
Quote:
maar t was inderdaad een schone samenvatting, puik werk van de RTBf |
52 minuten (non-stop) autosport op een Belgische zender.
Uitzonderlijk !!! Kwalitatief hoogstaand en correct samengevat, een voorbeeld van hoe het meer zou mogen zijn. |
Een reportage van een kwalitatief uitzonderlijk hoog niveau.
De Vlaamse zenders mogen daar eens een voorbeeld aan nemen. |
Komt er volgende week op La Deux een review van de ALMS 2004 en de week daarna eentje over de 24h du Mans zelf.......of ben ik nu gewoon hardop aan 't dromen?
Van deze LMES review heb ik alleszins genoten, mooi werk. jan |
Ik denk da ge droomt. Maarja ge kunt ook nog naar den tennis kijken op La deux volgende zondag ;)
|
Met deze wil ik TommySoprano bedanken om dit te posten hier op De Paddock. Ik zelf wist het anders niet dat het er op zou komen.
Nog eens bedankt! Mvg |
Quote:
jan |
All times are GMT +2. The time now is 11:50. |