De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Btcs 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9718)

Pascal 31-12-2004 18:27

Btcs 2005

Wat we voor de andere autosporttakken doen moeten we uiteraard ook doen voor de BTCS. Met vermelding van bron zoals jullie al duidelijk is in de andere, gelijkaardige threads :

2 Jaguars Silhouette (zou kunnen, niet zeker) : Turbo Magazine N° 129
2 of 3 BMW's Silhouette (zou kunnen, niet zeker) : Turbo Magazine N° 129
1 Audi Light - Fabrice Brouwers - Pierre-Yves Rosoux (zou kunnen, niet zeker) : Turbo Magazine N° 129
1 Audi Light (zou kunnen, niet zeker) : Turbo Magazine N° 129
1 Ferrari 360 Modena - Eddy Roosen - Philippe Ménage (ongetwijfeld) : Turbo Magazine N° 129
enkele Porsches... : Turbo Magazine N° 129

Allemaal nogal onduidelijk, ik weet het maar zo staat het nu eenmaal in het tijdschrift. Tijd zal raad brengen...

Als u nog iets meer weet...

C U

Brecht 31-12-2004 18:44

Was er geen sprake van een Ferrari 360 Challenge ? Voor Bouvy dacht ik. Kan dit ?

Greetzz.. Corvetteboy

Raceboy 31-12-2004 19:03

Als ik dat zo is bezie dan is dat allemaal welmooi. Maa het is nog altijd geen Belgian TOURINGCAR series. Waar zijn de mooie beloften van de start van dit kampioenschap? Een jaartje met Gt's en dan een touringcar kampioenschap.

Mark 07-01-2005 18:03

Quote:

Originally posted by corvetteboy
Was er geen sprake van een Ferrari 360 Challenge ? Voor Bouvy dacht ik. Kan dit ?

Greetzz.. Corvetteboy

Heb dat inderdaad eens ergens gelezen in een of andere press release. Voor hetBTCS wilde Bouvy een 360 inzetten. Welke versie? geen idee.

Nog een deelnemer: Patrick Rosbach zal van start gaan in een Clio, Rosbach was de co-piloot van Jean-Pierre Vandewauwer in 2004. Dus van Rally naar Race... staat te lezen op www.turbomagazine.be

Maarten 07-01-2005 18:42

Als ik dat goed gelezen heb, dan gaat Bouvy de 360 Modena Challenge rijden, en met diezelfde wagen gaat hij dan ook in het BTCS deelnemen, zonder veranderingen omdat die races mekaar redelijk snel gaan opvolgen. Het ging om een Europees Kampioenschap dus de kans is reeel dat Bouvy niet alle BTCS races zal kunnen rijden, ook ging hij normaal verder met PSI in de Belcar, dus het wordt druk. En met NIVEA had hij een deal omtrent de mini cup. Heel druk programma

maar waar heb ik dat weer gelezen ... misschien www.autosport.be (daar staat momenteel ook een min of meer voorlopig sportief reglement online heb ik gezien)

Mistery 07-01-2005 19:11

Dit is wat Fred Bouvy zelf op 01.11.2004 wist te vertellen aan de redactie van www.racingworld.be :

Quote:

We vernamen het gerucht reeds gisteren, maar zopas bevestigde Fred Bouvy aan onze redactie dat hij volgend jaar ook zal aantreden in het BTCS kampioenschap. Bouvy haalt meteen het zware geschut naar boven: "In 2005 zet ik een Ferrari 360 Modena Challenge in voor het BTCS kampioenschap. Charles de Pauw, Alain van de Hove en ikzelf zullen het beestje de sporen geven", aldus de sympathieke Brusselaar"...

"Ik ga inderdaad drukke tijden tegemoet. Naast de BTCS doe ik tevens het volledige Europese Kampioenschap (F360 Modena Challenge). En natuurlijk staan ook weer de Proximus 24 Uren van Spa op mijn programma. Maar daar houdt het nog niet bij op... want er is ook nog de Mini Challenge en momenteel onderhandel ik om volgend jaar tevens het volledige Belcar kampioenschap te rijden. Met welke wagen ik daar zal aantreden zal de komende weken duidelijk worden."

Maarten 07-01-2005 19:34

Ik dacht dat het op de op één na beste autosportsite stond, niet dus, het stond op de beste! :D
daar dus de bronvermelding van mijn hersenspinseltje daarboven ;)

Mark 21-01-2005 22:32

Een 996 voor Bouvy en David Loix, te lezen op pitstoptv.be Definitieve bevestiging a.s. vrijdag 28-01 op de Show in Luik.

GPR racing zou aan de start komen met twee 997 Supercups......dat gaan ze ook vertellen in Luik ;)

Bart.Vandecavey 21-01-2005 22:43

Quote:

Originally posted by Mark
Een 996 voor Bouvy en David Loix, te lezen op pitstoptv.be Definitieve bevestiging a.s. vrijdag 28-01 op de Show in Luik.

Bron?

NGT Racing 22-01-2005 00:34

Quote:

GPR racing zou aan de start komen met twee 997 Supercups......dat gaan ze ook vertellen in Luik ;)

Zelf omgebouwde 997's geen fabrieks cups

Belle 22-01-2005 00:50

Weet er iemand of Verbergt en Hemrouille opnieuw met de Audi Silhouette zullen aantreden?

Mistery 22-01-2005 07:48

Quote:

Een 996 voor Bouvy en David Loix... Definitieve bevestiging a.s. vrijdag 28-01 ...
Voor die definitieve bevestiging hoeft men niet te wachten tot a.s. vrijdag, aangezien Fred Bouvy dit op 20-01-05 reeds volmondig bevestigde aan Racingworld.be :

"Dat Fred Bouvy een druk jaar tegemoet gaat, meldden we reeds een tijdje geleden. De oorspronkelijke plannen om het BTCS kampioenschap te rijden met een Ferrari 360 Modena Challenge heeft de Brusselaar echter terug opgeborgen. Hij zal in 2005 het BTCS kampioenschap rijden met een Porsche 996 Supercup van PSI Motorsport, samen met David Loix. Meteen is één van de favorietenduo's bekend...

Bouvy meldde dit deze ochtend aan de redactie. Hij zal wel met de Ferrari aantreden in Spa, tijdens de Ferrari Days. Tevens staat ook nog een project met de nieuwe Ferrari 430 op stapel. Maar in BTCS gaat Fred Bouvy dus scheep met PSI motorsport, de tuner met wie hij in het verleden vaak heeft samengewerkt. David Loix maakt de overstap van de BMW silhouette naar Porsche en wordt dus teamgenoot van Bouvy bij PSI in BTCS. De wagen waarmee het duo zal aantreden is een Porsche Supercup 996, versie 2004, met enkele nieuwe specificaties."

Bron: www.racingworld.be

Mark 27-01-2005 19:15

Een MG ZT V8 4.6 liter voor Motorsport International, mogelijk gemaakt door MG Rover Belux. Turbomagazine

Volgens La Dernière Heure, en te lezen via pitstoptv , mogen we in 2005 verwachten:

GPR - Porsche 997 / Laurent Nef-Sylvie Delcour
GPR - Porsche 997 / Pascal Mathieu-Martial Chouvel
Lupant - BMW Silhouette / Steve Van Bellingen-Armand Fumal
Lupant - BMW Silhouette / ??
Thiry Racing International - Jaguar Silhouette / Jérôme Thiry-David Dermont
Thiry Racing International - Jaguar Silhouette / ??

De PSI Porsche van Fred Bouvy en David Loix was al langer gekend.

Scapa 27-01-2005 19:32

Zéér belangrijk: het engagement van enkele grote bedrijven als sponsor van bepaalde teams!

Bart.Vandecavey 27-01-2005 21:02

foto van de GPR-wagens en een uitgebreid artikel kun je vinden op Racingworld.be

All times are GMT +2. The time now is 21:08.