View Single Post
Old 11-05-2004, 23:37
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Hey,

Ik ben van plan om binnenkort de EOS 300 D aan te schaffen. Ik heb gemerkt dat die goedkoper staat op de site van www.pixmania.com. (Nederland staat bijv. 100 euro goedkoper dan België)... Weet er iemand of deze site wel betrouwbaar is? Want ik zou die all-in package voor ongeveer 1.400 euro wel zien zitten (met 1 GB kaart en zo), maar het gaat inderdaad wel om veel geld, dus daarom wil ik graag weten of iemand hier ervaring heeft met de site...

Qua lens ben ik ook enorm aan het twijfelen... Ik heb momenteel een digi Sony P-10 (5 mpx), maar die heeft maar een zoom van 3 x dus veel te weinig om deftige foto's te trekken vanop afstand in Zolder en Francorchamps... En daar is het mij tenslotte wel om te doen. Dus voor mijn Canon wil ik wel ééntje die goed zoomt. Ik las hier dat de 200 mm en 300 mm wel ver genoeg reikt... Als ik mij niet vergis biedt die Canon een optionele lens aan van 50-200 mm, zou die goed genoeg zijn?

Enig nadeel van het toestel is dat het geen videomodus is, maar daar is die Sony dan wel heel goed voor...

Dan heb ik nog een vraag. Om actieshots te nemen (dus 3 foto's per seconde of zo), kan je dat enkel met een Spiegelreflex of biedt een degelijke digi dat ook aan? Bijv, de Sony DSC F-828 of de Canon Powershot Pro 1...

Groetjes,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote