In het voorprogramma van de World Series rijden uiteraard de World Series Light, maar ook "Formule Junior 1600", "F1 TGP", "Kart 250", "Formule Ford Kent".
Het lijkt me dus een tof eenzitterweekend te worden binne 10 dagen in midden Frankrijk!
Ik veronderstel dat die "Formule Junior 1600" gewoon FR1600 zal zijn?? Wat denken jullie??
Die "F1 TGP", lijkt me iets "ŕ la" Euroboss F1 te zijn. Wat denken jullie??
En die "Kart 250", wat is dat voor iets?? Zijn dit zo van die karts die op het circuit rijden?? (ik denk dat die de voorbije jaren ook steeds in september op Zolder reden, samen met de trucks...)
Ten slotte "Formule Ford Kent", dit is veronderstel ik de enige échte F Ford?? Kent zal wel een sponsornaam zijn zeker??
Wat ik jullie nu al kan zeggen is het volgende: de kans is (spijtig genoeg) zeeeeer groot dat we regen race's zullen krijgen op magny Cours.

Dit lijd ik af uit het fijt dat de voorbije twee jaren de WS in de zelfde periode reden, en toen ook steeds verzopen zijn.
Ik heb net eens gezien wat voor weer ze voorspellen de komende dagen in midden Frankrijk, en jawel hoor >

> het zal de komende 3 dagen regenen daar. Laat ons hopen dat het binne 7 dagen veeeel beter weer word!