Indoor Racing Antwerpen is zeker niet het grootste of breedste circuit maar dit mag ons niet weerhouden om er een plezante koers van te maken.
Of je nu me weining of met veel bent maakt dan niet uit.
De snellere zullen altijd de snellere zijn en de ervaren piloten zullen steeds meer ervaring hebben.
Passeren en voorbijgaan is een kunst op zich !!!
Dit zullen jullie inderdaad moeten oefenen deze keer.
Het komt er niet altijd op aan om een stuk circuit zo snel mogelijk af te haspellen en dan vol in de remmen te moeten omdat je vast zit achter een tragere deelnemer.
Probeer dan op het juiste moment, tegen de juiste snelheid bij deze deelnemer te zijn, dan passeer je die best snel.
Ikzelf heb reeds een 3 uurs wedstrijden gereden in Antwerpen met 25 deelnemers !!!
Allemaal ervaren teams met tevens enkele tragere piloten.
Op 1 misverstand ( waar ikzelf bij was ) na is er geen enkel incident te rapporteren geweest.
Laten we aanstaande zaterdag bewijzen dat dit voor de MAK-Karting ook mogelijk is.
Wat de opmerking van Flugel betreft kan ik je enkel melden dat er niemand wordt "aangenomen".
De 17 teams die meerijden hebben allemaal reeds meegereden.
Ik heb van in het begin gemeld dat ik niemand kan weigeren, tenzij als ze te laat inschrijven.
Als de inschrijvingslijst vol zit is het gedaan, deze wordt chronologisch opgesteld.
Hoe eerder je bevestigd, des te zekerder ben je van een deelname.
Wie zou er aan de kant willen blijven staan én geen kampioenschapspunten pakken omdat er iemand beslist heeft dat er toch minder teams gaan rijden als door de uitbaters toegelaten.
Het is dus zeker geen kwestie van centen, dat beetje winst dat er op een kart zit is ook te verwaarlozen !!!
|