View Single Post
Old 17-05-2004, 08:34
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ik ben dus ook geweest met mijn vrouw en kids door (inderdaad) de gratis kaarten. Was best een gezellige boel ginder. hebben dan het ganse parcours afgewandeld (langs de binnenkant) en wat me wel stoorde was die gasten (zogezegde marchals waarschijnlijk maar zonder officiele kledij aan) die langs de binnenwegeltjes van het circuit scheurden met hun brommertjes,quads,auto's waardoor de mensen telkens in de berm moesten springen. ook viel me op dat alhoewel ze op verschillende plaatsen frieten, drank, worsten enz verkochten er nergens vuilnisbakken te bespeuren waren zodat het beekje lags de wandelwegen en de bermen er uitzagen als een pmd en vuilnisbelt. Persoonlijk vond ik de kartingraces die bezig waren spannender dan de 12u zelf. Ook viel me het grote verschil op tussen de teams: de ene hadden een proffecionele tankinstal. mee met alles van service derop en deraan terwijl de anderen (minderen) zaten te zeulen met bidons naft. Best grappig. Conclussie: het was een leuke (goedkope) dag, mooi weer, veel volk, maar Spa is dringend nodig aan een opknap/kuis beurt.
groeten,
Laska
Reply With Quote