Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Man, man wat een race!
* En dan de move van het seizoen. Normaal gezien zou ik de actie van Montoya afkeuren, maar na tien jaar Schumi-terreur vind ik het fantastisch dat hij eens een koekje van eigen deeg krijgt. Dat zal hem leren jojo te spelen onder safetycar.
Conclusie: terechte winnaar, en hét moment waar menig neutraal fan al jaren van droomt!
Nicki
*
|
Zo'n opmerking vind ik niet echt getuigen van een goede autosportmentaliteit, het is niet ferrari noch schumacher zijn fout dat de andere teams dit jaar achterblijven. Ik vind persoonlijk dat Montoya in de fout gegaan is en ja ik ben ferrari-fan maar dat heeft hiet niets mee te maken. In mijn ogen zou Montoya toch beter moeten weten, hij komt verdorie uit de Cart-series overgewaaid, daar heb je toch gedurig aan race-neutralisaties en mij moeten ze niet wijsmaken dat het opwarmen van banden en remmen daar niet gebeurt. De pacecar zou binnengaan, dan tracht je toch te zorgen dat je remmen en je banden optimaal opgewarmd zijn. Montoya weet dit goed genoeg maar was gewoon veel te agressief.

En dan maar janken bij de FI-staff als er hem eens iets overkomt.... pfff... zielig manneke. Geef mij dan maar die jong gasten zoals Alonso en Button, die gaan er tenminste voor en zagen minder. Die mannen zou ik graag eens in een ferrari zien!
BTW, Schumacher had gisteren zonder die crash ook niet gewonnen

zowel Button als Trulli hadden het voordeel dat ze niet meer moesten gaan pitten, dat voordeel zag ik schumacher zelfs met hopen fast laps niet meer ongedaan maken.