View Single Post
Old 24-05-2004, 17:43
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Ik heb de indruk dat het "werkbezoek" van Patrick Dewael kadert in die fameuze vraag van doe de stemtest. Hij wil gewoon tonen aan de anti's dat hij de rallysport haast onmogelijk wil maken. Een goeie verstander weet dat dit gewone het einde van rally in Vlaanderen betekent.

In die maatregelen ivm die jump kan ik nog inkomen. Al moet ik wel zeggen dat het KB Peeters blijkbaar anders werkt in Wallonië dan in Vlaanderen.
Indien men in de Condroz de 10-meter zone echt had nageleefd was dat fatale ongeval nooit gebeurd.

Maar wat de eigenlijke doodsteek zal betekenen is de verplichting om de proeven elk jaar anders te leggen. Ga maar eens op zoek naar geschikte wegen. En wedden dat de omwonenden van het "nieuwe" traject protesteren tot en met?
Voor mijn deur passeert er 4 per jaar een wielerkoers die mij ook overlast berokkent, zullen die mensen dat traject ook moeten verleggen?

En wat dat rondetafeloverleg betreft. Er zijn na 3 jaar overleg ook nog altijd geen permanente "lawaaisportterreinnen bijgekomen en actieforums zoals "Gemotoriseerde sporten, ja!!" helpen (helaas) geen zier.
Reply With Quote