View Single Post
Old 26-05-2004, 12:53
Boetzie's Avatar
Boetzie Boetzie is offline
De Paddock Rookie

Dat antwerpen (volgens sommigen) voor ons het middelpunt van de wereld is, wisten we al.

Maar dat Hoboken nog eens het middelpunt van GT simutatie is...............

Ik Moet zeggen dat ik zelf ook met zoiets bezig ben,
MAAR DIT SLAAT op het eerste zicht ALLES!! PRACHTIG!!

Wat heb je allemaal exact gebruikt?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)

Ik meen het nieuwe logitec stuurweel te herkennen en
zoals je zelf zegt het Logic3 soundmachine (is deze rechtstreeks op jou PS2 aangesloten of op jou tv?)
Heb je deze zelf nog gemodificieerd of is alles gewoon standaard gebleven?

Over simulaties gesproken ik denk dat het systeem van AC dicht in de buurt komt van een andere ingenieuse simulator voor GT3:

De mensen van ABT-racing (het "prive" audi-dtm team) hadden als promotie stunt voor de racing show in Essen dit jaar een echte DTM AUDI TT (de REd BULL uitvoering) aangepast aan dit game.
Je stapte "gewoon" in de wagen, het stuurtje aansluiten zoals het in het echt gebeurt, de sequentiele schakelbak zoals het echt werkt,...
MAar dat was nog niet het voornaamste!!!
Niet alleen zat je staartbeentje onderconstante druk van een serieuse woefer, ook je oren werden niet gespaard van de nodige decibels (en zo hoort het ook).
Bovendien had ABTracing een systeem uitgedacht waarbij, bij elke beweging van de wagen in het spel, de ophanging effectief dmv luchtdruk op een neer ging en de stoel op zich nog onafhankelijk bewoog ook. Ook al duurde de rit slechts 2 ronden, ik kwam er bezweet maar voldaan uit!

ZAAAAAALIG, maar ik wil het prijskaartje er ni van weten

ps: dat excuus moet ik onthouden!

"Great Things are done when Men and Mountain meet"

Last edited by Boetzie; 26-05-2004 at 12:58.
Reply With Quote