@ airco: sorry, maar ik heb er enkel welbekende acties uitgekozen die iedereen wel kent. Bovendien vrees ik dat een verwijzing naar online F1-video's illegaal is.
@ Gilles:
Canada: volledig akkoord, maar als je een heer in het (F1)verkeer bent, draai je desnoods je hoofd even opzij als je niet zeker bent.
Hill: als Schumacher zijn stuurinrichting kapot was, dan had hij niet onmiddellijk terug het circuit moeten opkomen en zeker Hill niet afsnijden. Ik geef toe dat Hill onvoorzichtig en dom geweest is door te pushen, maar hij was zeker niet in fout.
Monza: acceleren en remmen is zeker normaal, maar niet op een zodanige manier dat je een kettingbotsing veroorzaakt. Als je dat wil doen, rij je eerst traag, dan versnel je en rem je terug. Je gaat niet van 200 naar 100 op een vol recht stuk. Button valt niets te verwijten. Hij had de keuze tussen de muur en de achtervleugel van zijn voorganger. Nu Schumacher sinds zondag weet dat dit ook hemzelf zuur kan opbreken hoop ik dat hij geleerd is.
Moeder: ik verwijt Schumacher hierover niets. Ik zei alleen dat dat aantoont hoe hij omgaat met gevoelens.
Jerez:
Quote:
Originally posted by Gilles
indien MS er wel in geslaagd zou zijn geweest om JV's lafhartige mannouevre te counteren met een tegenaanval in diezelfde bocht ben ik van mening dat de titel MS toekwam. lafhartig: 15m voorbij je ultieme rempunt remmen zoals JV in Jerez deed is geen kunst, dat is een aanslag, dat is dom, dat is ondoordacht, maar het draaide uit in JV's voordeel.
|
1) Als dat verhaal van de 15m waar is (waar ik nooit enig bewijs van gezien heb, integendeel), noem ik dat niet laf maar overmoedig.
2) Ik denk dat het feit dat Schumacher, die normaal niet al te veel last heeft van overijverige stewards, zeer zwaar gestraft werd duidelijk genoeg aantoont wie in fout was.