View Single Post
Old 26-05-2004, 19:57
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Boetzie

Wat heb je allemaal exact gebruikt?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)

Ik meen het nieuwe logitec stuurweel te herkennen en
zoals je zelf zegt het Logic3 soundmachine (is deze rechtstreeks op jou PS2 aangesloten of op jou tv?)
Heb je deze zelf nog gemodificieerd of is alles gewoon standaard gebleven?
Bedankt voor jullie complimenten paddockers.

Het nieuwe logitec stuurtje natuurlijk, een paar platen MDF, zo'n 500 vijzen, een paar potten verf, twee tuimelschakelaars ... en de rest had ik allemaal al staan. De PS2 natuurlijk, een paar oude luidsprekers, een oude guitar luidspreker (voor onder de stoel), een oude (maar geeft wel het beste beeld dat ik al gezien heb, beter dan een 100Hz breedbeeld) Sony blackline tv, de Logic3 soundmaster (die is inderdaad rechtstreeks op de PS2 aangesloten) en een kuipzeteltje van Race Land (inclusief gordels: 110€).

Ik ben wel aan 't proberen om die twee speakers en de woofer op een aparte versterker aan te sluiten. Zoals het nu is, ben ik niet erg content. Er zit nogal wat ruis op, (momenteel zijn die aangesloten op de external speaker-uitgang van de tv), en ik kan het volume niet regelen tussen de twee. Dat maakt dat de buren nogal reclameren momenteel, zeker met het goede weer als de vensters openstaan.

De pedalen heb ik in een hoek gezet, zodat je ze niet meer naar beneden moet duwen, maar zoals een echte auto naar voren. Maar omdat de basis zo groot is, heb ik daar een klein "platformke" voor moeten maken. Ziet er inderdaad een beetje raar uit, maar gecombineerd met de zithouding in de kuip, zit/past alles nu perfect.

Ik ben wel van plan de shifter los te koppelen (zagen) en op een ietwat meer realistische plaats te monteren, maar dat zal nog effe wachten worden. 'k Ben bang dat ik het naar de k...noppen zal helpen, en 150€ is en blijft 150€.

ps: vandaag GT4prologue, PAL versie gaan halen.

Last edited by ac.cobra427; 26-05-2004 at 20:00.
Reply With Quote