Quote:
Originally posted by yannick88
Je vergelijkt appelen met peren .
Ik denk dat je het verschil niet kent tussen een sprintkoers ( waarin de verschillen zeer miniem zijn ) en een uithoudingswedstrijdt van vier uren .
Je zou het beter van nabij volgen vooraleer kommentaar te geven .
Met sportieve groeten
|
Ik denk dat Flugel het al wel genoeg volgt hoor; Hij is trouwens een paar keer rechtstreeks tegenstander geweest van Joeri in een kartingkoers. Over het rampjaar 2003 voor Smolderen valt idd niet te discussiėren. Het leverde hem dan ook in de pitlane de bijnaam "Joeri Smodderen" op. En dat waren idd. sprintkoersen, in F-wagens. Blijkbaar vallen GT's en T's hem beter mee, 't is te zeggen: het aantal brokstukken is alvast minder...
En dan nu een verslagske van iemand die het gisteren "van nabij" heeft gevolgd :
De Mazda moet zowat het wereldrecord "aantal pitstops" hebben gebroken gisteren. Zelf bevond ik mij dus in een aanpalende box (nabij dus

) en telde ik 18 pitstops. Enfin, dat zijn diegene die ik zelf heb gezien, ik heb er ook nog een aantal gemist. Wedstrijdfeiten zijn er over deze wagen en zijn piloten niet te melden. Natuurlijk, met 2.43 kan je op Spa moeilijk een "GTB-killer" genoemd worden...