View Single Post
Old 09-06-2004, 01:05
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Als ik hem vorig jaar in de paddock bezig zag, had ik net het gedacht dat het nog wat te vroeg was om in het harde racewereldje te stappen. Hij was tussendoor meer aan het 'spelen' dan met het racen zelf bezig te zijn, wel heel anders dus als bijvoorbeeld Nico Verdonck toen.

Dat was ook mijn idee van Smolderen. Als je hem in de paddock bezig zag; dat was een onvolwassen puber, een half kind dat beter nog een tijdje met autootjes zou spelen dan al met racewagens te rijden. De ernst van het racegebeuren leek helemaal niet aan hem besteed te zijn. Dat onvolwassen gedrag naast de piste vertaalde zich ook in zijn "prestaties" in de wagen.
Op die leeftijd kan je in een jaar tijd natuurlijk enorm veranderen. De Mazda kende het voorbije weekend in Francorchamps ook te veel problemen om de piloten te kunnen beoordelen. We zullen de rest van het seizoen moeten afwachten om Smolderen op zijn waarde te kunnen schatten. Als hij een Belcar-topper wil worden, zal hij in ieder geval de racerij een stuk ernstiger moeten benaderen dan vorig jaar.
Reply With Quote