Quote:
Originally posted by Marshal
Barron Connor van Bosch heeft niets met Toine Hezemans te maken, Mike is gewoon een van de piloten
|
Dat weet ik.
Mike doelde met de uitspraak: "Volgens Hezemans junior is die wagen een drama, zoveel geld voor een wagen die zo weinig power heeft." op de Ferrari 575. Wat ik bedoelde is dat deze uitspraak ook op gaat voor de Zonda.
Quote:
[off-topic]
Trouwens in diezelfde Motor Sport Aktuell komt Toine zelf ook aan het woord. Na een ruzie met Horacio Pagani heeft de Argentijn een brief geschreven waarin deze verteld dat zijn Pagani in race-versie een gevaarlijk ding was. De brief is gestuurd naar de ACO en de FIA........................
|
Dit vind ik laag.
Quote:
Hezemans zegt ook dat het gehele project is afgeblazen, het bouwen van klantenversies e.d. gaat niet door. Het Oreca-concept is begraven.
Uiteraard moet Toine even vermelden dat het hele project hem persoonlijk 1.2 miljoen euro heeft gekost. Tja hoe realistisch dat getal is? Volgens mij was het hele project vele miljoenen duurder.....of iemand anders gaat zwaar de boot in of Toine is niet helemaal nauwkeurig met het genoemde bedrag 
Wel leuk is dat hij erbij zegt dat de mislukkingen met de Lotus Elise GT1 en de Bitter GT1 "peanuts" waren bij deze financiële flater. Na drie fiasco's moet toch langzaam het kwartje beginnen te vallen 
[off-topic]
|
Volgens mij is die Toin gewoon niet de man om zo'n project te leiden. Hij had beter een bedrijf zoals Prodrive in kunnen schakelen voor dit project (zoals Frederic Dor van Care racing heeft gedaan).
Jammer van het geld...Hij was goedkoper uit geweest als hij een gewoon met een Prodrive Ferrari had geraced (of nog liever een LMP).