Quote:
Originally posted by airco
Als geen van de concurrenten het nodig vindt om hier een klacht tegen in te dienen ? Wat is dan het probleem ?
- Niemand heeft nadeel ondervonden van deze situatie ...
- Er is niemand in gevaar gebracht
- Er is geen sprake van een opzettelijke fout ....
- ....
Het bewijs dat geen enkel ander team meedoet aan dit muggeziften bewijst dat een straf hier totaal niet nodig is. Wees gerust dat andere teams wel een klacht zouden indienen als ze zich benadeeld voelden
|
Sorry airco, er is veel voor interpretatie vatbaar maar dit niet. Elke mens op deze wereld die live gekeken heeft, heeft op de officiële timing gezien dat Schumacher als eerste over de streep ging. En inhalen onder SC is straf. Zoniet stel ik mij vragen. BAR heeft nadeel ondervonden. Had Schumacher moeten pitten, waren zij tweede. En als dat geen opzettelijke fout was, wat dan wel? Als je door een onoplettendheid of misverstand inhaalt onder SC is dat begrijpelijk, zoals tijdens de SER. Maar ga mij niet vertellen dat Schumacher niet wist wat hij deed...
Helemaal mee eens, maar dat is mijn taak als wetenschapper. Ik ben wel verbaasd dat iemand die weet wat QED betekent niet even kritisch is.
Quote:
Originally posted by The Interceptor
De enige die hier terecht een klacht over zou kunnen indienen is Barrichello, enja die zal dat natuurlijk niet doen. Tenzij via een omweggetje dan, hij was verrast dat de safety car binnen kwam. Door die nieuwe regel (na Monaco) moet de Safety Car niet meer bekend maken wanneer hij zal binnenkomen ...
|
Dat is dus niet waar he. Die reglementswijziging is t.g.v. protest na enkele uren al ongedaan gemaakt. De Safety Car heeft een halve ronde met de lichten uit gereden, de aankondiging is gemaakt door Race Control en het gedrag van Barrichello toonde duidelijk aan dat hij wist wat er aan de hand was. Hij is wel dom geweest. Als er toch geen teamorders waren, was ik tien meter voor de lijn even van het gas gegaan. Dan was er geen discussie geweest...