View Single Post
Old 11-07-2004, 20:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

dat van de Minardi's weet ik niet. Niet echt opgevallen.

In ieder geval heeft Schumi voor zijn eerste pitstop, de vrije baan optimaal gebruikt om het 5 of 6 sec. (of waren het er meer?) gaatje te overbruggen. Kimi kwam in trafiek terecht en verloor daardoor enkele seconden. Ferrari had sowieso de betere pitstop strategie. Als de PC er niet was geweest had ie met 20+ sec. voorsprong gewonnen.
Swat de PC was er wel en dus Kimi vlak achter Schum, die tijdens de persconferentie wel toegaf dat ie blij was dat er 2 wagens tussen hem en Kimi zaten aangezien de Michelins beter presteren indien koud dan de Bridgestones.

McLaren is terug, Kimi voor Bari en enkele malen Kimi vlak achter Schum, verder nog gevechtjes tss. Button en Bari, Fisico en JPM enfin, ik vond het aangenaam om naar te zien. Trulli geluk gehad. Diegene die in slaap vallen of liever naar natuurreportages kijken, moeten zich misschien eens afvragen of ze de F1 wel een warm hart toedragen.

Nog iets, ik zou wel eens willen weten, welk team er nog in staat is dezelfde kromme situatie van McLaren in 1/2 seizoen recht te zetten. ....... idd. Op het begin van het seizoen zo goed als iedere motor kapot en nauwelijks in de top-10 bij de quali's. En nu... de reorganisatie heeft het beoogde effect gehad. Eindelijk.
Reply With Quote