View Single Post
Old 13-07-2004, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

DP's are coming to Europe..........aaarrghhh

In de mediacorner heb ik een bericht geplaatst over raceworld.tv, een van de gasten is de organisator van de Euro GT's namelijk Hein Hartman.

We mogen gerust concluderen dat de Euro GT's in zijn huidige format een kwijnend bestaan leidt. Dit jaar maar één race, daar blijft de kachel in huize Hartman ook niet van roken

In deel 1 van die uitzending zegt Hartman een aantal opmerkelijke zaken. Het is maar hoe je iets tot je opneemt maar mijn conclusie is dat die gast bezig is om de Daytona Prototypes naar Europa te halen. In welke vorm of in wel concept laat ie niet veel los...........maar een demo van die wagens tijdens de Masters of Formula 3 is dichtbij geweest. Wegens tekort tijdsbestek gaat dat niet door.

De medewerking vanuit de States schijnt super te zijn, logisch die Amerikanen ruiken geld c.q. nieuw markten. In de VS is dit nieuwe concept reeds in zijn tweede jaar een regelrechte hit te noemen. Goedkoop om aan het lopen te houden, relatief lage aanschafwaarde en solid as a rock.

Silhouettes schijnen dan toch de toekomst te zijn voor de endurance racerij. Persoonlijk vind ik die DP-wagens foeilelijk, iets te "blokkerig".......verkeerde "nose job" en iets te kort in de lengte om er een vloeiende lijn van te maken in het zij-aanzicht.

De realist in mij zegt, beter lelijke racewagens als geen racewagens

Die Hartman moeten we dus maar eens goed in de gaten gaan houden.

O ja, dit bedoel ik dus:

FOTO'S: http://www.racingfanatics.com/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote