Juist terug uit een deugddoende rustige vakantie ging ik deze voormiddag naar de tuner.- Deze werkt nu in de vacantieperiode met gesloten deuren en zonder zijn 2 mechaniekers welke nog steeds in verlof zijn.
De motor stond al gedeeldelijk afgewerkt op de vermogen en afregelbank zonder de cylinderkop..... deze was nog niet(!) "geflowt" maar hij was er aan bezig. - "Moraal van het verhaal" dit zal terug "toveren" worden voor ons teamke om tijdig de race te halen welke angstvallig nadert, en terug zonder voorafgaande training en mogelijke decibelmeting te Zolder
Nu zaterdag 31 juli gaan we de "oude en inmiddels versleten" motor uit de kas halen om vol verwachting de nieuwe te kunnen monteren.
Dus éénmaal die motor eruit is er geen weg terug.....
De tuner is ons "pk's" aan 't beloven dat het niet mooi meer is, straks kunnen we de Porches bijhouden

, moet wel, aan het tempo en de precisie van 't opbouwen is het ver een halve F1 motor.
Eén ding is zeker indien de motor niet tijdig af is nemen we niet deel aan wedstrijd 4 ....rijden zoals in wedstrijd 3 met rondetijden van 2'02" wil ik niet meer beleven.( en dan nog moeten de voet van de gas houden bij elk van de 2 aanwezige db meetposten om toch maar niet het "2 de vlagje" te krijgen.)
Dus we kruisen onze vingers zoals bijna voor elke race tegenwoordig.
Luc
GM RACING