View Single Post
Old 28-07-2004, 11:51
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Verwacht veel van de M3's, maar ook de BMS 550's zullen hard to beat zijn. Konrad Saleens redden het niet door de nacht denk ik, RML Saleens misschien wel maar die zullen de snelheid niet kunnen bijbenen van de top van het veld. 575's zullen geen van allen aanspraak kunnen maken op de eindoverwinning denk ik, de wagens hebben geen van allen eerder zo lang gereden, mijn verwachting is dat ook deze wagens met moeite de nacht zullen doorkomen.

Ik zal natuurlijk duimen voor de Vipers, ookal zijn ze niet meer de snelste. 't blijft een degelijke wagen, en als ze zonder al te veel problemen door kunnen rijden moeten punten en heel misschien een p3 wel mogelijk zijn. Dat laatste is echter waarschijnlijk wishfull thinking.

Mocht het gaan regenen dan zal Freisinger er weer met de overwinning vandoor gaan. 3 wagens, waarvan 2 met een briljante bezetting en 1 met een gewoon goede bezetting. Verwacht ook niet dat er nog teams uit het NGT zullen zijn die hier tegen op kunnen, GPC zal het proberen maar niet slagen.
Reply With Quote