View Single Post
Old 02-08-2004, 15:59
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Als regels doen naleven, kleingeestig is, weet ik het niet meer. Feit is wel dat DePaddock een grote community wordt - we zijn met 600+ geregistreerde gebruikers en dus al lang geen klein clubje meer waar alles nog zowat kan of kon. Gevolg van die groei is dat je moet trachten iedereen gelijk te behandelen en voorwaar geen sinecure. Toen me gevraagd werd om bij te springen, heb ik dat eigenlijk zonder twijfelen gedaan, maar enkele hardleerse mensen, vergeten blijkbaar dat wij het ook maar voor ons plezier doen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd bij elkaar komen om dingen af te spreken om het forum leefbaar te houden. Dat wij ook maar onze vrije tijd gebruiken 's avonds en overdag om te verifiëren of iedereen het spel een beetje wil meespelen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd vanalles op poten zetten om de regelmatige bezoekers te plezieren (prono's, quizzen, fotowedstrijd enz.)

Als dat kleingeestig is, nodig ik iedere criticaster van harte uit, om aan de andere kant van De Paddock te komen staan, de mouwen op te stroppen en mee te helpen. Want zonder dit team van enthoesiate mods en admins is het de chaos op het forum.

Huudo, mijn opmerkingen hierboven waren kritisch maar opbouwend bedoeld. Zoals de meeste andere leden hier waardeer ik het werk en de vrije tijd die jullie aan het forum besteden.

En dan heb ik een vraagje aan al die fotografen, is , ik weet het: is er iemand bij die tijdens de 24h00 Zolder een oogje door de camera wil houden op onze Seat?
Reply With Quote