Quote:
Originally posted by Rrubinio
Sorry vriend, maar ik heb dat ding hier niet gepost. Iemand van uw clubje heeft dat naar hier verplaats.
Om te voldoen aan jullie eisen had ik mijn prul gepost bij “ 24h Spa-Francorchamps race” maar dat zal ook wel weer niet goed geweest zijn zeker ? ? ? ? ?.
Maar ik heb het begrepen. Ik wens jou en jullie clubje nog veel succes, maar zonder mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
|
Het spijt me verschrikkelijk, maar ook daar stond het niet op zijn plaats. En nogmaals, als iedereen er zo maar op los post, wordt het hier maar een boeltje. Tenzij het dat is wat jullie verkiezen natuurlijk, he.
Enfin, als er anderen zijn die zich geroepen voelen om de heren die aan de binnenkant van de draad staan en daar leuke foto's staan te nemen, op hun wenken te bedienen, dan doen ze maar. Mij echt niet gelaten hoor, alles jullie het forum voor eigen traffiek willen gebruiken ipv een gedegen website te bouwen die via Google zelf trafiek genereert. Ikke niet meer.
Ik zal me voortaan wel weer uitsluitend met de F1, DTM, rally en modelbouw bezig houden.
Daaaaag.