View Single Post
Old 03-08-2004, 08:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Rrubinio
Even iets rechtzetten:

1) Ik zal de laatste zijn om regels bewust te overtreden, en diegene die mij kennen weten dat.
Maar de fotoalbum in mijn site laat plaatsen van teasers niet toe. Elke poging leverd een mooi rood kruisje op.
2) Voor het plaatsen van de gewraakte post had ik gekozen voor “24h Spa-Francorchamps race” juist omdat ik jullie regels WOU respecteren !!
Diegene die het achteraf verplaatse naar “*** Fia GT Proximus 24 Hours of Spa 2004 : de foto's *** had evengoed alles kunnen verplaatsen naar "Site-Update’s" zoals jij zelf voorstelde. Maar deze administrator (vermoed ik) begaat hier DE FOUT.
HIJ plaats het stukje in een thread waar specifieke voorwaarde aan verbonden zijn, niet ik.
Bijna iedere thread die ik heb opgestart word binnen de korste keren precies een threat.
3) En nogmaals bedankt Huudo voor de veeg uit de pan met de volgende zin “ik ben maar een simpele ziel die foto's trekt en niet de pretentie heeft van te zeggen dat hij fotografeert”
Had gedacht om via pm te reageren, maar die optie heb je blijkbaar niet geactiveerd. En alhoewel dik tegen mijn zin, dan maar on-line.

1) Dat kan goed zijn, maar ik ken u niet. Hoeft ook niet, ik kan geen 600+ mensen persoonlijk kennen. Vergeef me dus als ik u niet ken. Zoals door andere forumgebruikers reeds aangegeven, als posten volgende de regels niet kan, dan niet. (reden zie puntje 2).
2) De mod in kwestie had het misschien naar de verkeerde thread verplaatst, maar als ik 'em gezien had in de 24hrs race thread, was er net hetzelfde gebeurd. Je hebt zelf een eigen thread opgestart in "site updates" waar dit soort van '50 foto's online' zinnetjes, zonder echte waarde voor die specifieke thread, in thuishoren. En dat weet je maar al te goed. Niet de onschuld zelve komen uithangen hier, daar ben ik net iets te oud en ervaren voor.
3) Toch raar dat precies jij je daardoor aangesproken voelt. Ik bedoelde er helemaal niets mee. Als amateurfotograaf- en niet alleen van automobielen - vind ik dat er een groot onderscheid bestaat tussen foto's trekken en fotograferen. Ik pretendeer helemaal geen fotograaf te zijn, terwijl er maar al te vaak mensen - en niet alleen hier op het forum, maar in het algemeen - dat wel doen. Nederigheid siert de mens. En zelfrelativering is een zeer mooie deugd. Dingen die ik wel kan apprecieren in het leven.

4) Toch raar voor iemand die een welgemeende 'daag' met zeer lange "a" komt posten om dan enkele uren later alweer te verschijnen....

5) En nu zeg ik er verder niets meer over. 't heeft al lang genoeg geduurd.
Reply With Quote