View Single Post
Old 05-08-2004, 20:01
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by RaceFan
Beste Pudding1 en Pat,

Jullie leggen zo de nadruk op de afwezigheid van ZTC in de pers en dat dit jullie hindert in het zoeken naar budgetten. Ikzelf sta al een tijdje voor de “grote poort” van de autosport en ben dan ook al geruime tijd bezig om bedrijven warm te maken om de nodige financiële middelen ter beschikking te stellen opdat ik in mijn geliefkoosde hobby kan evolueren. Anderhalf jaar later ben ik tot het besluit gekomen dat geen enkel bedrijf euro’s op tafel wilt leggen in ruil voor publicatie. M.a.w lig ik al lang niet meer wakker van het feit dat de autosport in Vlaanderen in vergelijk met andere sporten geen aandacht krijgt. Ik zou jullie willen aanraden om die denkpiste te verlaten en zich te concentreren op hetgeen een firma wel interesseert. Vervang het woord “sponsoring” dan ook in het woord “marketing” Sponsoring lijkt 1-richtingsverkeer en ik gebruik dat woord sinds kort niet meer bij besprekingen. Je moet er zich bewust van zijn dat een firma hun centen wil zien renderen. Zij willen er op termijn zelf ook aan verdienen anders kunnen ze het beter aan een goed doel geven.Je moet er voor zorgen dat ze een tool hebben opdat ze hun klanten/genodigden op een alternatieve/unieke manier kunnen benaderen en dan is een VIP tent of loge van vitaal belang. Ik stel wel vast dat de organisatie heel goed weet dat catering de achillespees is van vele teams. Het is per slot van rekening de grootste troef om een deftig marketingpakket samen te stellen en dan vind ik het jammer dat er zo’n waanzinnige bedragen worden gevraagd voor het huren van ruimte voor een tent of loge. Ik verlang niet naar meer publiciteit voor de ZTC of Belcar en verwacht zelfs niet dat er meer middelen worden vrijgemaakt om aan catering te doen. Ik zou al tevreden zijn indien we niet worden tegengewerkt door de huidige huurprijzen. Ik krijg zelfs de indruk dat voor de organisatie de commercie belangrijker wordt dan de autosport.

Greetz
Gert
mmhh ik ken da verhaal van ergens
Reply With Quote