Quote:
Originally posted by vandijk
Sorry voor de eerste post. Normaal deed ik 't ook zo en hoorde ik er niks van. Is de regel nieuw?
|
De regel is vrij nieuw en werd daarom ook in het "aankondigingen" subforum gepost. Daarvoor dient dat subforum nu eenmaal. En het is zeker geen doodzonde als je een aankondiging overgeslagen hebt. Het feit dat je nu reeds op de "nieuwe" manier post is een bewijs dat je de regels nu vernomen hebt en ze perfect naleeft, waarvoor onze dank
Ik heb trouwens de indruk dat een aantal Paddockers hier denken dat we nieuwe regels "uitvinden" om het leven hier zo moeilijk mogelijk te maken. Dat is uiteraard zeker niet het geval. Integendeel, we trachten om via een aantal regels klaarheid en logica in het forum te scheppen, en om in de toekomst ook nog terug te vinden wat je zoekt. Dat we hiermee bepaalde zaken moeten aanpassen of zelfs afschaffen heeft enkel te maken met het stijgende aantal leden op dit forum. Een groepje van 30 man in goede banen leiden gaat nog via "try and error", en hier en daar wat bijsturen, met meer dan 600 leden is dit onmogelijk en moet je op voorhand enkele regels vastleggen en zonodig zelfs die regels gaandeweg bijsturen. Dit is niet alleen voor dit forum het geval, maar gewoonweg overal in een georganiseerde maatschappij.
Nu, het staat elk lid vrij om zich aan te sluiten bij De Paddock en weer weg te gaan indien de "voorwaarden" gaandeweg van die aard geworden zijn dat ze niet meer aanvaardbaar zijn voor dat lid. Daar hebben we ook geen problemen mee. Alleen is het een beetje overbodig om dan eerst nog eens al je gal te spuwen en na te trappen vooraleer je de deur dicht doet. Wat ons betreft staat ze trouwens altijd nog op een kier, voor gelijk wie.
Maar nogmaals : iedereen is vrij om te komen en te gaan zoals het hem belieft. Alleen : als je gebruik wil maken van ons forum volg je onze regels, die soms noodgedwongen aangepast of zelfs verstrengd moeten worden. Dat is de enige spelregel.