Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!
Quote:
Originally posted by Marshal
Nou dat valt vies tegen, in 2001 hebben ze zelfs een aantal wedstrijden niet kunnen rijden vanwege een tekort aan motoren en/of versnellingsbakken. 2002 was een redelijk jaar...............maaruh 2003 was een regelrecht rampjaar met 0 wedstrijden uitgereden.
Wat wel een succes was het "Hezemans-kitje", met de verbreding van de wagens e.d. was een Viper met Hezemans-kit sneller als de de laatste versies van Oreca. Het Hezemans-kitje was wel betrouwbaarder bij andere teams dan bij de eigen boodschappenwagen.
Wat betreft C5 of C6, ik zie het nut er niet van in als Chevrolet Europe nog "promotioneel budget" gaat besteden aan een incourant model zoals de C5. Die C5-R zal best nog meekunnen in de (sub)top van het GT-veld.........e.e.a. is ook afhankelijk van de snelheid van de MC12 of Lambo.
|
Ik wil echt geen rotopmerking maken en begrijp deze opmerking niet verkeerd, maar valt het op dat de Force one Viper het steeds goed doet als Kumpen & Hezemans niet meerijden? Ga mij aub niet afkafferen, een gewoon antwoord is meer dan genoeg.
Last edited by Integra; 06-08-2004 at 18:57.
|