View Single Post
Old 06-08-2004, 23:11
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe!

Quote:
Originally posted by Bramzel
Ben ik het niet mee eens. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden van wagens met toppiloten die prima samenwerken en goede resultaten halen zonder de wagen te slopen. Kijk bijv. naar Babini/Peter, Wendlinger/Melo, de Freisinger koppels, etc. Soms zitten er echter toch mensen tussen die te wild doen. En dan kom je uit bij bijv. Kumpen en Hezemans, maar ook Alzen en Bartelds lijken mij zulke rijders.
Vergeet Eric van de Poele niet. Ik denk dat Mika Salo 1 van de weinige piloten is die gecontroleerd en toch snel kan rijden.
Quote:
Originally posted by Z3Cp
En laten we wel wezen : ik durf een Kumpen of Hezemans helemaal niet op het niveau van deze mannen te zetten.
Er is maar één Belg die ik naast deze heren wil zetten, Jacky Ickx.
Onlangs nog een artikel gelezen in een duits motorsport weekblad over hem. Niks dan lovende kritieken van teamchefs, teammaten, e.d. Altijd snel, regelmatig, teamplayer, weinig brokken...
Daar kunnen die jonkies nog heelwat van leren, maar zij hebben dan ook niet moeten vechten voor ieder stuur en iedere stap in hun loopbaan...
Zo geldt mijn mening ook. 't is een beetje de vergelijking Eddy Merckx-Lance Armstrong. Armstrong wint alleen de tour de France, Merckx won ze allemaal.
Nog een vergelijking die toepasbaar is, vroeger met wielrennen reden ze veel voor weinig geld, nu rijden ze weinig voor veel geld.

Last edited by Integra; 06-08-2004 at 23:19.
Reply With Quote