Thread: Essen motorshow
View Single Post
Old 10-11-2001, 14:33
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Voor al wie meegaat en al eens wil zien wat hij er gaat kunnen beleven/bewonderen/bekijken/fotograferen/betasten/bekwijlen :

Of voor al wie niet mee kan, mag of wil, en toch eens wil zien wat hij zoal gaat missen :

http://ems.messe-essen.de/_englisch/c_00.html

De paddock gaat in elk geval op maandag 3 december 2001 en de deuren gaan open om 10 uur. Dit betekent dat we moeten vertrekken rond 7 uur. Afspraak bij mij thuis en zien dat je er bent vóór 7 uur.
Ik rij al zeker, en naargelang het aantal gegadigden zullen we nog 1 of 2 chauffeurs extra nodig hebben. Ik stel voor dat de mensen die rijden als "compensatie" hun ingangsticket en parking door de medepassagiers "getrakteerd" krijgen, net zoals mijn medepassagiers Mario en Johan dat vorig jaar gedaan hebben en wat ik erg geapprecieerd heb

Inkomprijzen :

Day passes DM 29,- / EUR 14,82: Adults

Day passes DM 25,- / EUR 12,78: Adults groups off 20 persons per person

Day passes DM 19,- / EUR 9,71: infants and teenage from 6 to 15 years, pupils, students, people liable for military service, civil service-carrying out, handicapped people - free accompaniment with "B" in identity card -, pensioner and the unemployed at sight from a valid verification.

Ik zou daarom ook al graag eens weten wie nu al zeker is van deelname. Daarom : ik begin er weer maar eens mee :

1) Sennake - met auto.

Als toemaatje : het onderwerp van de centrale hall is dit jaar : "The history of the Sports-Car World Championships:"

Dit soort wagens gaan we er dus in overvloed zien, en deze Jacky Ickx Porsche is er ZEKER bij!!! Werner, hou uw fototoestel al maar gereed!!!

* WWW.SENNAKE.BE *