View Single Post
Old 12-08-2004, 18:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Verrassende beslissing van SRT, met enige verbazing lees ik de naam Hart. Kan me herinneren dat ie twee jaar terug gewoonweg geen zin had in de 24 uur van Zolder, trouwens geloof dat ie ook met tegenzin meedeed aan Le Mans 2003........die kerel ligt liever op zijn boot in Zuid Frankrijk

Tja, dan de Bleek........tis niet de jongste van het stel, dat is zijn broer Jeroen. Benieuwd wat die laat zien, tis toch al 3 jaar terug dat ie in Vipers rondreed.

Ben echt geen fan van de Bleekemolen-clan maar zijn gedrag tijdens de Masters was gezien de omstandigheden gerechtvaardigd. Mijn mening over dat fiasco zal ik hier maar niet schrijven, die is te lezen op mijn site

Wel benieuwd wie de start gaat nemen bij SRT? Als "amateur race-strateeg" zou ik opteren voor Goossens, kwestie van de wagen door het eerste gevaarlijke uur te krijgen.

Alleen jammer dat die twee vooraf niet meer kunnen testen met de wagen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote