View Single Post
Old 12-08-2004, 19:33
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal

Ben echt geen fan van de Bleekemolen-clan maar zijn gedrag tijdens de Masters was gezien de omstandigheden gerechtvaardigd. Mijn mening over dat fiasco zal ik hier maar niet schrijven, die is te lezen op mijn site
Als je professioneel coureur bent laat je je niet tot dit soort acties verleiden. Als het een race voor het kampioenschap was geweest had ik het nog enigzins kunnen begrijpen. Dit was echter een race die niet meetelde voor het kampioenschap, lijkt me ook sterk dat Renault zo'n stunt had gedaan in een "echte" race. Verder ben ik het niet met je eens dat Mr. X zich door het veld beukte naar voren, heb de hele race op de live-feed gezien en hij maakte continu cleane inhaalmanouevres. Alleen met Papa Bleekemolen was er iets contact, maar dat was CupContact en geen RosContact.

Tuurlijk ging die Mr. X winnen, tuurlijk was z'n wagen niet volgens de reglementen. Dat kon iedereen zien. Dat een "ervaren" coureur als Sebastiaan Bleekemolen zich daar zo kinderachtig door laat opfokken getuigd echter niet van veel volwassenheid.
Reply With Quote