View Single Post
Old 11-11-2001, 14:14
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
tssss...beetje minder grof eh

Ik ben nu ook geen echte Verstappenfan, maar die kerel heeft nu ook nie bepaald alle geluk in de F1wereld. Bij Benetton had hij de pech te debuteren met Schumacher als teammaat, Simtek was een regelrechte flop, Arrows in '96 was okay (maar met Rosset als ploegmaat kan je niks anders), Tyrell was miserabel, het half jaar Stewart had hij pech omdat het team helemaal rond Barrichello was opgebouwd, de Honda-test draaide na de dood van Posthletwaite op niks uit, de test in de Jordan stelde niets voor omdat Damon het nog niet opgaf en de Arrows in 2000 en 2001 was wel snel, maar had nogal een..euh...kleine tank

Eerder dus een kwestie van 'verkeerde team op het verkeerde moment' denk ik. Natuurlijk heeft hij er zelf ook wel wat aan te danken, maar z'n F1carrière heeft het hem toch niet makkelijk gemaakt.

En als ik aan Verstappen denk, denk ik enkel aan die resem hollanders naast de baan die hun 'kampioen' de hemel inprijzen. Of wat dacht je van titels in Formule1, het snelste blad van België (!): Canada 2000: Verstappen droogt Schumacher af (!)
Mocht Saelens ooit in die Minardi stappen, ga ik wel voor hem supporteren, maar je moet realistisch blijven. Een arrows of een minardi is geen bolide waarmee je jezelf in de schijnwerpers rijdt, tenzij je je weer laat dubbelen.