View Single Post
Old 25-08-2004, 21:41
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Dat forum staat niet voor de mening van alle nederlanders, beetje minder generalizerend mag ook wel

Misschien een beetje overdreven dat verhaal, maar d'r zit wel een element in wat ik herken. Ook ik stond met m'n neus op die knokpartij (konden met veel schreeuwwerk ze de andere kant op sturen aangezien de opgejaagden bij ons de tent in wouden vluchten), en ook ik heb me staan verbazen dat ze in dat vreselijk drukke straatje ook nog eens met vrachtwagens gingen rondrijden. Een wandeling van GTR tent naar paddock duurde veelal 4x langer als normaal. Verder had ik ook de indruk dat 60% van de bezoekers er kwam om feest te vieren en zich lam te zuipen. We moesten alles binnen zetten anders zou het gejat worden, en zelfs de stoeltjes binnen het publieke gedeelte van de tent moesten we opbergen omdat mensen er wat te geinteresseerd in waren.

Zolder is een schitterend circuit. D'r zijn maar weinig circuits waar je overal zo'n mooi zicht op de baan kunt hebben, en waar je bijna overal binnen 4m naast de baan kunt staan. Het feest is echter (naar mijn mening) een klein beetje verknald door de bezopen/stonede pubers die de feesttent bevolkten, en door sommige logistieke issues zoald het met vrachtwagens op en neer gaan rijden in een smal straatje waar het al vol is met wandelende mensen. Verder kon ook iedereen de paddock in lopen (de enige plek waar ik controle heb gezien is bij de ingang) waardoor het daar ook al zo'n drukke bedoening werdt.

Mijn tips voor volgend jaar: Sluit de paddock voor mensen die er wat te zoeken hebben, jaag die vrachtwagens van de loopgedeeltes en verban die feesttent naar buiten het circuit. Dat zou het voor iedereen een stuk prettiger maken.
Reply With Quote