Die thread eens doorgelezen, de enige die iets zinnigs heeft te melden is de gast die zich "Stirling "Moss" noemt. De rest wat daar iets denkt te kunnen vertellen spreekt zichzelf tegen of heeft totaal geen clou waar ze mee bezig zijn. Eentje heeft er zelfs een probleem dat ie een uur lang een safety-car heeft gezien
M.b.t tot die "Stirling Moss" van de ene kant noemt hij het een kermiskoers, van de andere kant mag je trots zijn op de Belcar........is het nou goed of slecht? Daar kom je niet helemaal uit als je zijn verhaal leest. Zijn kritiek jegens de circus voorstelling Madusa vind ik terecht.
Zijn vergelijk tussen Spa en Zolder m.b.t. de 24uur klopt wel enigzins. Zolder is meer nationaal gericht en Spa meer internationaal.........wat hij vergeet is dat Spa pas sinds de laatste 4 edities een sterke groei doormaakt. De jaren negentig waren nu niet bepaald goede edities voor de 24 uur van Spa.
Tevens verwachten die heren van dat forum "Le Mans kwaliteit" op Zolder. Als je met die instelling gaat kijken valt het natuurlijk tegen, je gaat ook niet naar een wegrestaurant aan de autosnelweg voor een 5-sterren maaltijd
@Bramzel
Laat s.v.p. de paddock zoals het nu is, alleen bij evenementen ala Worldseries moet dit nader bekeken worden. Alleen het verkeer moet beperkt worden. Een of andere standhouder vond het nodig om rond 17.00 uur met zijn aanhanger op een neer te rijden.
@M.b.t. gezeur over vuilnis en Corvers
Kunnen die bakken niet achterin de box worden gezet of op de balustrade achter de pits? Kunnen die gasten van Corvers redelijk gemakkelijk de vuilcontainers legen.
Tja dan die feestent, voor mij hoeft dat ook niet, schijnt zelfs een steekpartij te zijn geweest. Van de ene kant zijn dat weer een hoop verkochte tickets en krijgen horeca-exploitanten en standhouders meer klanten over de vloer. Het is wikken en wegen tussen de voor- en nadelen m.b.t. dergelijke bezoekers. Afgelopen jaren is het altijd goed gegaan.......tot nu toe voordeel van de twijfel