View Single Post
Old 08-09-2004, 23:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Uit de eerste kontakten die ik heb met een van de researchers van deze pagina heb ik bij deze verzoek om info m.b.t. tot een ongeval op het circuit van Zolder in 1986.

Tijdens een truckrace in 1986 schijnt er een dodelijk ongeval te zijn gebeurd. Er is weliswaar enige info bekend maar men kan niet controleren of deze informatie juist. Dus bij deze mijn verzoek, wie heeft er een geheugen als een olifant of heeft nog ergens een tijdschrift of krant liggen waar iets staat geschreven over dit ongeval?

De info die bekend is maar waarvan men niet 100% zeker is:
Race: 4 mei 1986
Naam race: Het was een truckrace, maar welke klasse en welke organisatie?
Plaats ongeval: Tussen post 5 en 6............tussen de Kanaal- en Bianchi bocht, weet iemand de toedracht?
Naam overledene: Guido Dada, klopt deze naam of is deze juist gespeld?

Ontbrekende info:

Complete name:
Birth date:
Birth place:
Nationality:

Category:
Race:
Event: race of training ?
Circuit:
Circuit variant:

Vehicle brand/model: BMW M3 Compact
Vehicle number:

Voor de paddockers die geregistreerd zijn of de anonieme lezers van deze thread die niet willen reageren in deze thread maar wel hun informatie kwijt willen, U kunt mij mailen op marshal@depaddock.eu

Alvast bedankt voor de medewerking.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote