View Single Post
Old 13-09-2004, 00:43
MarcelT's Avatar
MarcelT MarcelT is offline
De Paddock Rookie

Echt veel ongelukken inderdaad. Jammer genoeg had ik de meeste keren echt geen idee waarom nu weer een A6 in plaats van een R8 aan de leiding ging omdat ik achterop het circuit zat.
Heb je een speaker, dan versta je de engelse commentator niet omdat er auto's langskomen (en de franse niet omdat je geen frans verstaat ) - of je hebt gewoon geen speaker. Wel jammer, int vervolg toch eens een radiootje meenemen. Ik heb daar op zaterdag tenminste mensen mee gezien - wordt dat bij iedere race uitgezonden? En welke frequentie? Zo weet je tenminste wat er gebeurt...

Ik stond bovenaan Eau Rouge toen Kaffer zijn rookgordijn optrok (zal ie veel vrienden mee hebben gemaakt), en hoewel je daar Bus Stop kunt zien heb ik het ongeluk zelf natuurlijk gemist.
Een tijd later crashte de Nasamax recht voor mijn neus - maar eigenlijk zelfs die gemist omdat ik een halve seconde voor de crash nog een foto ervan gemaakt had. Dus ik had de camera nog voor mijn gezicht...

Maar het was weer mooi. Fantastisch om zoveel Le Mans prototypes op de baan te zien, vooral de R8's en Zyteks. Volgend jaar zeker weer.

Hopelijk kan ik nog ergens een goede samenvatting zien, want van het verloop van de race heb ik echt geen idee gekregen. En ik ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe die zware crashes allemaal zijn gebeurd!

Heb ook nog wat foto's, maar die komen op z'n vroegst morgen online.

Last edited by MarcelT; 13-09-2004 at 00:46.
Reply With Quote