Quote:
Originally posted by Pascal
Huudo, jij moet nog meegaan. Je neemt namelijk altijd enkele foto's waarvan anderen vergeten foto's te nemen en waarvan het leuk is ze te zien. Ze zijn meestal onverwacht en spontaan. In dit geval vind ik de foto van Eau Rouge daarvan een zeer geslaagd voorbeeld. Het laat me dikwijls terugdenken aan de mooie tijd die we op dat moment hadden...
Doe zo voort...
De meester
C U
|
Wel dat van Eau Rouge is wel grappig dat je dat aanstipt. Ik was er 's ochtends al eens gepasseerd en dacht, als straks de zon tegenlicht geeft, moet ik hier vanop het bruggetje nog eens een foto nemen. We hadden ook het gesprekje of het water nu rood was of niet. Al goed dat Sennake en ik van aan de dubbele linkse "afgesneden" hebben richting paddock, op de weg terug. Anders waren we er niet meer voorbij gekomen. Ik was al over het bruggetje, toen ik het mij herinnerde. Batterij zo goed als leeg, maar toch nog voldoende om die foto te pakken. Mijn companion stond wat onbegrijpend te kijken, wat trekt die daar nu ne foto van.
't zal zijn omdat ik een
amateurfotograaf ben die ook graag auto's trekt en niet de autosportliefhebber die fotografeert
ps. 'k heb nog ne schone spontane, maar 'k weet niet of je die wel wilt zien.