Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
[B]Het is volgens mij zo dat Renault Sport veeeel meer belang hecht aan het opleiden van jong talent (vooral dan in de éénzitterij)
|
Opleiden van jong talent kan toch ook in DTM (of F3), zie bv Ekstrom, Albers, Paffet, enz. Bovendien kun je wel 10 of 20 talenten opleiden, maar voor al die coureurs is toch geen plek in F1.
Quote:
en het promoten van autosport klassen van top kwaliteit en ook top niveau. En dat ze het veel minder belangrijk vinden om in de DTM of de ETCC ofwat dan ook te gaan rijden.
|
DTM en ETCC is toch ook topkwaliteit? Bovendien zie ik liever een kampioenschap met meerdere merken als de zoveelste cup.
Quote:
Dit gaat alvas zeer boeiend worden volgend jaar de World Series by Renault met hich tech materiaal, dan deze suppersnelle Mégane en dan ook nog eens de Eurocup FR2000. Wat volgt er nog....?? En dit dan nog eens allemaal in één weekend, Renault Sport, I thank You!!!
|
Ach nu heb je ook al FR2000, FR V6 en vorig jaar Clio V6 dus zo'n groot verschil zie ik niet met volgend seizoen. Bovendien alleen maar Renault Cups in 1 weekend is ook saai. Nee dan vind ik de huidige SRW weekends leuker.