Quote:
Originally posted by Rivadavia
Beste Mr.Dallara,
Er zijn enkele dingen die me van het hart moeten! Je oprispingen aan het adres van Franz zijn een schande voor dit forum. Dat je zelfs het lef hebt om zulke dingen te durven insinueren geeft blijk van je kennis van autosport. Als KTR insider had je immers geweten dat daar ook de piloten zorgen voor het budget en dat er ook gentlemen drivers rijden en hebben gereden.
|
Het is totaal niet nodig om mij uitteleggen dat er gentlemen drivers nodig zijn zoals Lamot om bv in dit jaar het budget te geven om de C5R een seizoen te runnen. Of om mij er op te wijzen waarom en waarvoor gentlemen drivers nodig zijn, want dat weet ik maar al te best.
Maar het is nu éénmaal zo dat ik ver van supporter ben van gentlemen drivers!

Ik wil hiet TOTAAL GEEN afbruik doen aan Lamot of een andere pay driver. maar wil alleen maar meegeven dat ik liever een Vosse en Bouvy zie rijden.
En hier slaag ik dan meteen de nagel op de kop!

Want zij rijden ook met een TOP GT wagen (die een groot budget vraagt om een seizoen rond te geraken, en die budgetten van PSI zullen niet veel van SRT verschillen hoor) En zij hebben wel 2 potentiele piloten, maar zij hebben wel enkele degelijke team sponsors.
En dat is het geen wat ik hierboven al heb geschreven.
Voor alle duidelijkheid: Ik ben fan van de Corvette en vooral van Goossens, hij was dan ook samen met de LM600 gisteren mijn favoriet.