View Single Post
Old 29-09-2004, 12:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by A.J.
als teamgenoot kom je op voor je vrienden. Zou maar erg zijn als je je vrienden in de steek moet laten als ze in een moeilijke situatie verzeild geraken. Als je iedereen uit uw vriendenkring moet laten vallen als ze een fout begaan zouden de meeste mensen eenzaam en alleen zijn.
De mensen van Racing for Belgium mogen gerust partij kiezen voor hun teamgenoot, niks mis mee. Probleem is: moet het zo publiekelijk? Heb me misschien iets te vaag uitgedrukt in mijn vorige bericht..........het ging mij vooral om "het publieke karakter" van deze sticker actie. Je kunt ook iemand op discrete wijze een steuntje in de rug geven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote