Quote:
Originally posted by Steve
Vermoorden???
Zie jij dit als vermoorden? Zeg nu niet van nee want het staat duidelijk in je tekst!
Zo'n streng forum en uitspraken zoals deze worden dan wel geduld? Dit gaat er bij mij niet meer in.
|
Ja, dat bedoel ik als vermoorden, zoals het daar staat. Wanneer iemand met een rotvaart een race doet op de openbare weg zie ik dat als een heel bewuste handeling. De gevolgen die ongewild komen zijn voor mij de resultaten van onvolwassen gedrag en een gebrek aan professionalisme van desbetreffende piloot. Hij kan al racen op een circuit, en dat dan ook op de openbare weg doen gaat mij te ver. Was het nu een totaal onbekende man die betrokken was in een dodelijk ongeval dan had ik juist hetzelfde gezegd (behalve van dat racen op een circuit dan).
En de uitspraken die ik doe zijn voor mijn rekening, daar heeft het forum niets mee te maken. Wanneer de mods/admins vinden dat dit niet hoort mogen ze mijn posts altijd verwijderen.
AJ, die affaire rond Gachot heb ik niet meegemaakt, maar als de taxichauffeur niets verkeerd had gedaan dan was ook Gachot zwaar in de fout gegaan. Mijn steun zou hij dan ook niet gehad hebben. Als de chauffeur wel iets verkeerd had gedaan, dan is de reactie van Gachot ergens wel te begrijpen, maar natuurlijk niet goed te keuren. De taxichauffeur is dan ook niet omgekomen he.
En over dat steunen van piloten terwijl er nog geen schuld bewezen is: ik denk dat we over 2 verschillende zaken bezig zijn. Er is het feit dat Heydens overdreven snel heeft gereden en hierdoor (al dan niet onopzettelijk) iemand de dood heeft ingejaagd. Ik praat hier over het feit dat hij veel te hard heeft gereden. Jij praat over het feit dat er iemand is omgekomen. Dat laatste is nog niet bewezen en daar zeg ik voorlopig niks over. Ook moet je bij een dergelijk ongeval met twee zijn, dus beide heren hebben zich schuldig gemaakt aan overdreven snelheid en allebei mogen ze daarvoor gestraft worden. Helaas is het anders afgelopen voor één persoon.
Overigens word deze hele zaak rond Heydens enorm opgeblazen door de pers en ook door ons momenteel. Neem het met een flinke korrel zout en respecteer ieders mening. Wacht ondertussen rustig het onderzoek en eventueel vonnis af en laat ons dan nog maar eens spreken over de strafmaat en dergelijke.