Quote:
Originally posted by Peter Baert
Heydens liet wel nog snel vallen dat eigenlijk zowat alle piloten in het gewone verkeer over de schreef gaan. Een piloot die het eigen nest bevuilt ...
|
Is Peter niet een beetje bang? Hebben ze hem ook al niet eens tegen veel te hoge snelheid geflitst met een Audi TT?
Ik heb hier al van in het begin gepleit voor de vrijlating van Michel. Sommige grotere criminelen lopen vrij rond, terwijl iemand die een voorlopig onbewezen verkeersovertreding begaat voor 3 weken de bak in wordt gedraait. De bestuurder van de verongelukte wagen heeft nog steeds zelf op het gaspedaal geduwd. Niemand zal hem daartoe gedwongen hebben of voor hem op het gaspedaal geduwd hebben en zeker Michel niet.
Chapeau voor de mensen van Racing for Belgium, sommige mensen weten vriendschap nog te appreciëren, in voor- en tegenspoed. Wim bedankt voor de toelichting. Iemand die Michel wat beter kent kan niet anders dan sympathie hebben voor deze persoon.
De meeste negatieve commentaar lees ik hier wel van de baanmarshals. Blijkbaar zijn dit allemaal heel brave chauffeurs, die zich allemaal heel mooi aan de verkeersregels houden en nooit een kmtje te hard rijden. Laat staan dat ze dan ook nog iemand moordenaar gaan noemen. Vind deze uitspraak toch wel heel cru van een jonge gast.
Als we in Duistland waren hoefde deze discusie niet gevoerd te worden, daar is er geen maximum snelheidslimiet op de meeste autosnelwegen. Daar zijn deze snelheden dagelijkse kost. Toen ik onderweg was naar de Nurburgring, toen de Belcar daar te gast was, vlogen ze mij daar ook voorbij alsof ik stilstond. En dat waren heel veel wagens met een Belgische nummerplaat, autosportliefhebbers die dezelfde bestemming als mij hadden.
Ik zei het al eerder hier op het forum: Wie zonder fout is werpe de eerste steen.
Ter verduidelijking wil ik even onderstrepen dat dit mijn persoonlijke mening is en niet dat van het raceteam of de garage Beliën. In sommige gevallen is de keuze van een alias niet altijd de beste.