Quote:
Originally posted by Peter Baert
Daar geef je het zelf aan, marcel.
Het gaat niet over "de" media, maar over sommige media.
En bovendien, voor het brede publiek, de autosport-leek, zijn we allemaal één pot nat. Dat brede publiek kent het verschil niet tussen rally of circuit. Als sommige redacties al het verschil niet kennen.
De meeste schade is vanavond in het VTM-Nieuws toegebracht door Michel zelf. Want, het vooroordeel van het brede publiek is nu bevestigd door een piloot, die net uit de cel komt. "Zie je wel dat al die "rallypiloten" allemaal wegpiraten, moordenaars zijn? 't Is ne piloot zelf die het gezegd heeft!".
Maar laten we in alle rust morgen weer bouwen aan een positief imago voor de autosport. Tot de volgende ***** langskomt ...
|
Het is natuurlijk wel triestig dat dit steeds terug komt in DE media.
Ik vind een PROFFESIONELE chauffeur (vrachtwagen en colli dienst) die met zijn voeten op het dashboard ligt en cruise controle op met achter zich 40ton veel gevaarlijker dan 2 mensen die met een auto 200 rijden.
Deze proffesionele chauffeurs maken dagelijks ongelukken met soms tientallen gekwesten en of doden dit komt op de dag zelf even aan bod in het nieuws en deze chauffeurs rijden de week nadien al terug rond met de zelfde ingesteldheid.
Mijn mening is dat men sensatie nodig heeft op het nieuws. Hoe dikwijls heeft men het al niet gehad over Phaedra Hoste die ook graag snel onderweg is.
Volgens mij kan heydens niet veel ten laste worden gelegt, buiten zijn boete voor te snel rijden maar ondertussen weet heel belgie dat hij al 3 weken heeft vastgezeten.