View Single Post
Old 01-10-2004, 14:31
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Marshal
Wees gerust, bij mij staat de teller ook vaak boven de wettelijke toegestane snelheid. Maar met 250 km/n uur elkaar opjagen doe ik dus niet........vanaf 140/150 vind ik het wel welletjes.
Je bent dan misschien ook in het bezit van een standaard middenklasse wagen die niet gemodificeerd is om hogere snelheden toe te laten? Maar ik voel mij veel veiliger in een Porsche GTR3 of en BMW M5 tegen 200km/h dan in mijn eigen Opel Astra tegen 150km/h en zeker met een (semi)professionele piloot aan het stuur. Deze wagens zijn speciaal uitgerust om veilig tegen hoge snelheden te kunnen rijden. Ik moet niet denken aan de opgekietelde Johnywagens, die 30% meer PK's hebben door chiptuning en andere prullerijen en waarvoor hun wagen niet is uitgerust of gebouwd. Hoeveel van die wagens zijn nog conform?

Verder blijven jullie maar hameren over het racen en elkaar opjagen op de openbare weg. Als je de reactie van Michel hebt gezien en gehoord, denk ik wel dat het duidelijk is dat ze niet aan het racen waren, anders had hij wel vlugger gemerkt dat Rene niet meer volgde. Samen ergens naartoe rijden aan hoge snelheid staat bij mij nog steeds niet gelijk aan racen.
Reply With Quote