Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
De kans is ook reeël dat ik ook eens ga kijken daar in Landen naar de "rally der Consouls"...
Het deelnemersveld is inderdaad de moeite voor een kleinere rally als de deze...
Maar aangezien ik nog nooit deze rally heb bezocht zou het uiteraard heel handig zijn moesten enkele "ervaren" bezoekers van de Rally van Haspengouw wat info verschaffen over de KP's en cervice park, ligging ed. Verder zou info qua berijkbaarheid zeer handig zijn, uiteraard zou een KP plan anno 2003 wel een kers op de taart zijn.
Alvast bedankt....
|
Service park ligt naast mijn deur, denk dat ik wel geschitk ben.
Jij komt van Nijlen zie ik. E313 richting Hasselt, daar eraf richting Sint-Truiden en die weg blijven volgen tot in Gingelom. Daar aan de stoplichten rechts en na 2 kilometertjes ben je er. Het rallycentrum ligt in het centrum van de gemeente (kan je niet missen, zo groot is het niet). Let wel op als je hier in de buurt rondrijdt, de politie maakt graag foto's.
Een plan heb ik, maar omdat de kans op wild verkennen dan wat te groot is, zet ik het hier niet. Gewoon kaartje kopen daar, of de wegenkaart gebruiken, 't ligt allemaal binnen een straal van 15km.
En het is Colsoul, niet consoul.