Quote:
There will be no Formula One track action at Suzuka on Saturday due to the imminent arrival of Typhoon 22. Instead, pre-qualifying and qualifying will take place on Sunday morning. (F1.com)
|
Aangezien het blijkbaar niet zeker is óf (en eventueel wanneer) er nog gerreden wordt in Japan, pas ik punt 1 v.h. reglement een beetje aan:
=> Als er géén kwalificatie meer wordt verreden worden er voor dit weekend géén punten toegekend.
=> Als er wél een vrije training & kwalificatie wordt verrreden (hetzij op zaterdag, hetzij op zondag of ... waarom niet volgende week woensdag ;-) ) moeten de tijden (of de wijzigingen) gepost zijn vóór de start van de vrije trainingen óf zaterdag 17u Belgische tijd. (wat als ik me niet vergis overeenkomt met middernacht plaatselijke tijd) Welk v.d. 2 tijdstippen eerst valt!
=> Als er geen vrije training, maar wel een kwalificatie wordt verrreden (hetzij op zaterdag, hetzij op zondag of ... waarom niet volgende week woensdag ;-) ) moeten de tijden (of de wijzigingen) gepost zijn 2u vóór de start van de kwalificatie óf zaterdag 17u Belgische tijd. (wat als ik me niet vergis overeenkomt met middernacht plaatselijke tijd) Welk v.d. 2 tijdstippen eerst valt!