Bij mij is gans de Rally enorm meegevallen!
Vooral om het fijt dat er zoals als gezegt is, geen overompeling was, en dus ook geen files of last om iets te kunnen zien...
Ik had op m'n shema 6 KP's staan, en ik heb ze allemaal kunnen doen! (En dit terwijl we pas waren geariveerd in landen om 8.40u, en dus pas toen onze KP kaarten hadden...) Dit is de eerste maal dat ik men shema hebben kunne volgen

, uiteraard dankzij het vlote verkeer en de enorme nabijheid van al de KP's.
Wij hebben KP4 Laar, KP5 Landen Show, KP7 Neerlanden, KP10 Walshoutem, KP12 Laar en KP 13 Laden Show gedaan.
Vooral de "rontonde" rond het kapeltje direct na de start van Walshoutem is een schitterende locatie, wat daar Consoul deed, daar waren écht geen woorden voor! gewoonweg mooi! Hij nam als één van weinige de handrem, enliet zelfs 2 maal een mooi rubberspoortje achter...
Op KP12 Laar stonden wij in een haarspeldbocht waar we Kris Princen een prachtig maneuver hebben zien doen! Hij coupeerde zo hard dat z'n kleine maar razendsnelle clio op twee wielen ging! Maar hij controleerde de zaak zeer mooi, en het was dan ook machtig om het te aanschouwen!
Onze laatste Kp was Landen Show, meerbepaalt de laatste 200meter op de kaseien en onder de brug.
Dit is gewoon DE plek van de rally, hier zijn geen woorden voor, zelfs geen foto's voor, Daar moet je gewoonweg een keer zijn geweest!
De stars of the rally zijn voor mij Colcoul en Princen!
PS: Strak fotos online op
users.skynet.be/kbo-torfs