View Single Post
Old 12-10-2004, 15:53
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Verder vond ik de Ford Fiesta Supper 1600 van Bruyneel écht wel schitterend! Hij schiet nog wel wat ervaring tekort (met een S1600) maar de wagen is écht af, en lijkt wel degelijk potentieel te hebben.
Wel zeer spijtig dat ze veel pech hebben gehad, wat juist de redenen zijn weet ik eigenlijk totaal niet?? weet er iemand meer over??? Van de 6 pasages die ik heb gezien van de Fiesta S1600 waren het er maarliefs 3 zonder voor bumper Ik veronderstel dat de wagen te laag was gelegt voor deze rally, ofwel ze TEveel hebben gecoupeerd...

Iets wat mij gisteren al was opgevallen is het volgende: De (full option) Corolla WRC van Tsjoen is voor de 5e maal in rij Belgische kampioen geworden, een record zelfs. Maar ze moeten bij Future world wel dringend eens een nieuw laagje lak over spuiten ...
...op deze foto is duidelijk te zien dat er een stuk lak weg is van 10 * 10 cm... net boven het rechter achterwiel.

Verder was deze BMW van Bosmans schitterend om in actie te zien! De wagen barste van het vermogen en de rijstijl van de piloot was dan ook zeer agressief, wat dus een schitterden coctail gaf! Volledig top was het dan ook toen hij bijna dwars onder de oude spoorweg brug ging op KP Landen Show.

Opvallend vond ik dat eminder dan 5 Ford Focussen aan de start stonden, terwijl er een challenge van is.
Dit op een moment dat Citroën dan weer on the top was in zowel kwaliteit al kwantiteit met hun C2tjes die best wel mooi zijn om te zien rijden (wat ikzelf voordien totaal niet verwachte). Ik denk dat er makelijk 20 C2tjes rond reden, zeer geslaagt debuut jaar dus!