View Single Post
Old 12-10-2004, 23:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by rally4ever
Met welk programma doe je dat Huudo ?
Dat kan in principe met eender welk programma. De originele foto is er eentje van 2272x1704 pixels. De eerste foto hier online is gewoon deze foto volledig verkleint naar 800x600 en dan worden er bepaalde details wat onscherp. In de 2de foto heb ik uit de orginele 2272x1704 een gebied van 1024x768 geselecteerd en dat eruit gecopieerd, wat dus wil zeggen dat je voor dat gebied de oorspronkelijke resolutie kan behouden waardoor de foto scherper lijkt. Verkleinen naar 800x600 is dan maar 1 stap terug. Is dat een beetje begrijpbaar uitgelegd?

Terugkomend op je vraag, heb geprobeerd het met Photoshop te doen ('k probeer dat programma onder de knie te krijgen, maar wil niet zo lukken) en dus maar teruggegrepen naar mijn oude getrouwe Fireworks. Ik werk hier al veel langer mee omdat de integratie met Dreamweaver volledig is en dat is dan weer handig voor mijn website Maar zoals gezegd, in principe moet dit met eender welk grafisch programma kunnen, aangezien het allen 'cut & paste' is (niet te verwarren met copy/paste)
Reply With Quote